fbpx
בחר קטגוריה
במת הרמה
מנוף
במת מספריים
זרוע טלסקופית
מלגזה/מלגזות
ציוד כבד
ציוד הרמה
ציוד שינוע
עגלות משטחים/משא
טרקטור
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
בדרום
בצפון
במרכז
תל אביב
ירושלים
חיפה
באר שבע

התחבר/י באמצעות

כלי סלילה
כלי סלילה
כלי צמ״ה
כלי צמ״ה
כלי בניה
כלי בניה

זרוע טלסקופית ישרה

זרוע טלסקופית

אלמנט התלייה הוא פופולארי מאוד כיום, והרבה אנשים אוהבים לתלות אלמנטים שונים במקומות שונים בבית.
זרוע טלסקופית איכותית מאפשרת תלייה של הרבה מאוד מכשירים – החל מטלוויזיות ועד טאבלטים ומחשבים שונים, על מנת שיהיה נוח יותר לעבוד איתם. זרוע טלסקופית היא למעשה זרוע אשר יכולה להתקפל ולהתחלק לשלבים על מנת לבצע את ההתאמה המושלמת כדי שהאלמנט התלוי יהיה בדיוק בזווית הנכונה.

זרוע טלסקופית טובה היא חשובה מאוד על מנת שיהיה ניתן לסדר את הזווית הנכונה למען תלייה אידיאלית. הזרועות הטלסקופיות באות במגוון דגמים וצורות, וכל אחד יכול לבחור את הזרוע המתאימה לו בהתאם לאופי של התלייה שהוא מחפש. זרוע טלסקופית יכולה להיות עשויה מאלומיניום או מברזל, אך לרוב יש העדפה לאלומיניום, בגלל שאלו זרועות קלות וזולות יותר, אך אפקטיביות באותה מידה.

מענה אידיאלי ללקוח

המחירים של הזרועות הללו משתנים וניתנים בהתאם לגודל של הזרוע ולאורך אליו היא מתקפלת. הזרועות הללו חייבות להיות ניידות וקלות לשינוע, וחשוב להבין שיש חיבור לכל סוג של זרוע, כך שצריך לדעת כיצד להרכיב אותן כמו שצריך. בחברת כאן לוגיסטיקה, שהיא החברה המובילה בישראל בנושא המכשור הלוגיסטי המורכב, מספקים זרוע טלסקופית איכותית מכל מיני סוגים, ומטווחי מחירים שונים, על מנת שיהיה ניתן לספק ללקוח, פרטי או עסקי, את השירות המדויק ביותר לצרכים שלו.

צור קשר



כתובת: חרוד 12, נוף הגליל

טלפון: 074-769-1052

Info@Heavy-equipment.co.il