fbpx
בחר קטגוריה
במת הרמה
מנוף
במת מספריים
זרוע טלסקופית
מלגזה/מלגזות
ציוד כבד
ציוד הרמה
ציוד שינוע
עגלות משטחים/משא
טרקטור
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
בדרום
בצפון
במרכז
תל אביב
ירושלים
חיפה
באר שבע

התחבר/י באמצעות

כלי סלילה
כלי סלילה
כלי צמ״ה
כלי צמ״ה
כלי בניה
כלי בניה

טרקטור יד 2 תל אביב

טרקטור למכירה יד 2

ציוד השינוע המזוהה יותר מכל עם אתרי בנייה הוא הטרקטור. יש משהו בכלי המאסיבי והצהוב הזה שפשוט בולט מעל לשאר, והוא כמובן עושה מספר עבודות שמסייעות מאוד לתהליך הבנייה. הטרקטור יכול לפנות אזורים שלמים, לעזור בשינוע, לחפור, לייצר תעלות והעלות אלמנטים לגובה, כך שהוא קריטי לכך שהעבודה תיעשה בצורה נכונה. כיום יש הרבה מאוד סוגים של טרקטורים, וכל קבלן צריך לבחור את הטרקטור המתאים לעבודה שלו.

הרבה מאוד פרויקטים כיום הם יקרים במיוחד והקבלנים מחפשים דרכים לחסוך בעלויות. שוק כלי העבודה ביד שנייה הוא שוק רותח, בו אפשר למצוא הרבה מאוד מציאות. כמובן שהיתרון הגדול ביותר בשוק היד שנייה הוא המחיר, אם כי חשוב להיזהר פי כמה כאשר מחפשים לקנות, לשכור או לסחור בו. חשוב מאוד לעבוד עם חברה איכותית אשר תציע מגוון רחב של כלי עבודה של המותגים הגדולים ביותר בעולם, ותתן גם גיבוי בדמות מכניקה ותחזוקה ברמה גבוהה.

מענה נרחב

כאשר מחפשים אחר טרקטור למכירה יד 2 כאן לוגיסטיקה זה המקום הנכון. בכאן לוגיסטיקה מציעים מגוון עצום של טרקטורים מכל הגדלים והסוגים, אשר יכולים לתת מענה נרחב לכל מיני סוגים של עבודות. טרקטור טוב הוא כזה שיכול לסחוב משקל רב, כזה שהוא דינמי וגמיש, וכזה שיכול להחזיק זמן רב. מדובר בכלי עבודה יקר, ולכן בכאן לוגיסטיקה שמים דגש על איכות ושירות איכותי ללקוח, אשר יצדיק את הקנייה בשוק היד שנייה.

צור קשר



כתובת: חרוד 12, נוף הגליל

טלפון: 074-769-1052

Info@Heavy-equipment.co.il