fbpx
בחר קטגוריה
במת הרמה
מנוף
במת מספריים
זרוע טלסקופית
מלגזה/מלגזות
ציוד כבד
ציוד הרמה
ציוד שינוע
עגלות משטחים/משא
טרקטור
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
בדרום
בצפון
במרכז
תל אביב
ירושלים
חיפה
באר שבע

התחבר/י באמצעות

כלי סלילה
כלי סלילה
כלי צמ״ה
כלי צמ״ה
כלי בניה
כלי בניה

טרקטור למכירה

טרקטור חקלאי למכירה

חקלאים רבים עובדים את האדמה בצורות שונות. יש הרבה מאוד שיטות בעת המודרנית דרכן אפשר לייצר תוצר איכותי, ולכל אחד האדמה והשיטות שלו. אם יש משהו אחד שעדיין משותף לכל החקלאים, לבטח בישראל, זה הטרקטור. הטרקטור הוא כלי העבודה המזוהה ביותר עם חקלאות והוא עוזר מאוד עם חפירות, פינוי שבילים והרמת אלמנטים כבדים. הטרקטור עוזר מאוד לחקלאים לאסוף את התוצרים ובאופן כללי, מדובר בכלי עבודה שהוא בגדר חובה לכל סוג של עבודה מודרנית, למרות שמדובר בכלי ותיק ומוכר.

לצד החידושים הטכנולוגיים, הטרקטור הוא עדיין פקטור מעניין וחשוב מאוד בכל שדה חקלאי. הרבה מאוד חקלאים מתלבטים בין מכירה לבין השכרה של טרקטורים, שכן יש אלמנטים שונים של חיסכון בכסף ועבודה לפי פרויקט. יש גם אופציות בשוק היד השנייה, ולכן, עבור חקלאים, חשוב מאוד לבחון את כל האפשרויות ולעבוד עם חברה שנותנת את המענה הנרחב ביותר. החברה המובילה בישראל בתחום הציוד החקלאי וכלי העבודה החקלאיים היא כאן לוגיסטיקה. החברה מציעה טרקטור חקלאי למכירה מהחברות הטובות ביותר בעולם, ואף מעניקה אלטרנטיבות בדמות השכרה לתקופה מוגבלת ואף טרקטורים מוזלים דרך שוק היד שנייה.

להתגבר על האתגרים

בכאן לוגיסטיקה מעניקים את כל האפשרויות ללקוח ואף מלווים אותו משלב הייעוץ ועד שלב העבודה והתחזוקה. בחברה עובדים מיטב אנשי המקצוע בארץ, אשר מסוגלים לכוון את הלקוח אל עבר הקנייה הנכונה ביותר עבורו. טרקטורים בכל שדה חקלאים הם פרקטיים מאוד ויכולים לבצע מספר רב של עבודות שיהיו משמעותיות מאוד ויחסכו בעבודה ובכסף עבור החקלאי. חשוב לבחון את השוק, לבצע סקר ולראות איזה סוג של טרקטור יהיה המתאים ביותר לסוגי העבודה השונים והאתגרים העומדים בפני החקלאי ביום יום.

צור קשר



כתובת: חרוד 12, נוף הגליל

טלפון: 074-769-1052

Info@Heavy-equipment.co.il