fbpx
בחר קטגוריה
במת הרמה
מנוף
במת מספריים
זרוע טלסקופית
מלגזה/מלגזות
ציוד כבד
ציוד הרמה
ציוד שינוע
עגלות משטחים/משא
טרקטור
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
בדרום
בצפון
במרכז
תל אביב
ירושלים
חיפה
באר שבע

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

כלי סלילה
כלי סלילה
כלי צמ״ה
כלי צמ״ה
כלי בניה
כלי בניה

מלגזה/מלגזות במרכז

תיקון מלגזה 

קנייה של מלגזה חדשה לעבודה היא אחת הקניות הכי משמעותיות אצל הרבה מאוד בעלי עסקים. מרבית בעלי העסקים זקוקים למלגזות בצורה יום יומית, מכיוון שהמלגזות מייצרות סדר וניקיון, והן מאפשרות לייצר שיטה חשובה שעוזרת לייצר יעילות בעבודה. הבחירה באיזה מלגזה לקנות היא קשה, כי אנשים רוצים רכב עבודה איכותי, אמין ועמיד, שמתאים לדרישות ולצרכים שלהם, ובתוך כך, הם גם לא רוצים לשלם יותר מדי. לאחר הקנייה, הציפייה היא לקבל רכב יעיל, כיף לנהיגה ובעיקר אמין מבחינה מכנית למשך כמה שנים לפחות, אך לא זה תמיד הסיפור. לעיתים, יש בעיות מכניות כאלו ואחרות שקורות במלגזות החדשות, והתסכול הוא גדול.

הרכבים החדשים הם יותר ממוחשבים מהרכבים הישנים ולכן יש הרבה תקלות הקשורות לעבודת המחשב. תקלה ברכב חדש היא מאוד מתסכלת, כי במרבית המקרים, מדובר בתקלה מערכתית שלא קשורה לבלאי, וזה אומר גם כי נעשתה טעות בייצור. קרו כבר מקרים כי תקלה במלגזה חדשה השביתה אותה למספר שבועות. יש הבדלים בין היצרנים ולכל אחד מהם יש את מחלקת בקרת איכות גדולה, אך לעיתים קשה מאוד לתפוס את הבעיות בזמן, לפני העלייה לכביש והתחלת העבודה באתר הבנייה או במחסן. קניית רכב עבודה חדש פגום כוללת, באופן טבעי, מפח נפש גדול. אנשים מצפים לקבל מוצר מוגמר, שעבר את כל הבדיקות ומוכן להתחיל לעבוד, אך מתבדים. הם לעיתים גם מוכרים את המלגזה הישנה שלהם ונתקעים תקופה ללא עבודה, אם הוא נכנס למוסך. לכן, חשוב מאוד לעשות סקר שוק, לבדוק אילו רכבים הם יותר אמינים ואיכותיים מכנית, וכמובן, "רואים פחות מוסך".

בדיקה מדוקדקת

מלגזה חדשה פגומה יכול לצאת מכל מפעל של כל יצרן, אך כמובן שיש סטטיסטיקה שעוזרת להתמודד עם האמת ולראות היכן כדאי להשקיע והאם כדאי לשלם קצת יותר כדי לא להסתבך. אם יש דבר אחד שהוא יותר גרוע מקניית רכב עבודה פגום זה העניין של תקלות חוזרות ברכב חדש אשר גורמות לתסכול גדול יותר. תקלות חוזרות ברכב חדש אומרות שככל הנראה, הייתה תקלה קשה בתהליך הייצור, שגם היצרן אינו מסוגל לתקן באופן מלא. תקלות חוזרות ברכב חדש יכולים להיות בכל מקום – מתחת למכסה המנוע, בשלדה, בשמשה ואפילו בציריה שנמצאת בחלק התחתון של הרכב. לכן, חשוב מאוד לבדוק היטב היכן קונים את המלגזה, ואיזה סוג של ביטחונות מקבלים.

תקלה ברכב עבודה חדש, עם דגש על מלגזות היא די נדירה, למרות הכל. שכן היצרנים משקיעים המון בבקרת איכות ונדיר שיוצאים רכבים עם פגם כלשהו. עושה רושם שהסטטיסטיקה בנושא הזה עוד תמשיך לרדת עד שכמעט לא נראה רכבים תקולים בעשור הקרוב. לא משנה אם קניתם רכב היברידי, רכב שטח או מלגזה, אתם מצפים לטוב ביותר עבור העובדים שלהם. תיקון מלגזה חדשה או ישנה, הוא סיפור די מורכב, ולכן, שוב, חשוב לראות היכן קונים ומה מקבלים.

תחזוקה ברמה גבוהה

החברה הטובה והאיכותית ביותר בארץ בתחום של ציוד וכלי עבודה היא חברת כאן לוגיסטיקה. מעבר לאיכות של הכלים והמלגזות שהיא מוכרת ומשכירה, היא מבצעת גם תיקון מלגזה במוסך ייעודי. החברה ידועה בכך שהיא מתחזקת את כלי העבודה שהיא מוכרת ברמה גבוהה מאוד, ולכן, היא מרשה לעצמה למכור כלים יד שנייה, על מנת לאפשר להמון בעלי עסקים וקבלנים לחסוך בעלויות, מבלי לוותר על איכות. כמובן שהחברה מוכרת ומשכירה מלגזות של היצרניות הטובות בעולם, אך היא שמה דגש על בטיחות ואיכות, וזה מתאפשר רק כאשר התחזוקה הזו היא יום יומית.

בכאן לוגיסטיקה עובדים אנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ, זה מתחיל מתחום המכירות ומגיע עד לתחום המוסך והתחזוקה. מלגזות עובדות קשה, הן מרימות משקלים וצריכות להזיז אותם ממקום למקום ולעיתים, הבלאי הוא גדול. כאשר קונים מכאן לוגיסטיקה מקבלים למעשה גישה לחברה שעומדת מאחורי המוצרים שלה. המלגזות מקבלות טיפול מכני מלא, ובנוסף, מנחה את המפעילים כיצד לתפעל את הכלי בצורה הטובה ביותר. קבלן אשר מקבל כזה סוג של שירות, יודע כי יש לו יתרון גדול על פני הרבה מאוד אנשים אחרים בתחום, אשר מקבלים כלים שצוברים קילומטרים ומשקל רב, והבלאי שלהם הוא גדול ומהיר בהרבה.

מלגזות טובות, כאמור, מספקות פתרונות מגוונים לכל סוג של עסק. העובדים של המחסן או ההאנגר מקבלים את האפשרות לגישה נוחה לפריטים שלהם, מה שעוזר בשיטת האחרון ובשינוע. כמו בכל דבר, יש בלאי שלעיתים יכול להיות מתסכל, כי הוא תוקע את העבודה ומקשה מאוד על כל העסק. עם כאן לוגיסטיקה מקבלים שירות שהוא יוצא דופן בנוף הישראלי, וזה מתחיל מהייעוץ, דרך המכירה או ההשכרה, וממשיך עד לתחזוקה ושמירה על קשר עם הלקוח. הערך המוסף של כאן לוגיסטיקה מגיע מכמה כיוונים, ולכל בעל עסק צריך להיות כיום ברור – כאשר רוצים לקנות מלגזה וגם לתקן או לתחזק אותה, צריך לקנות אותה אצל חברת כאן לוגיסטיקה.

כלים

מלגזות JAC
מלגזות JAC
JAC היא יצרנית מלגזות סינית, המציעה מלגזות ממונעות דיזל/בנזין וממונעות חשמל.
לדף מלגזה
מלגזות SANY
מלגזות SANY
SANY מלגזות אמינות במיוחד ויעילות ביותר, עם יכולת הרמה של בין 10-46 טון.
לדף מלגזה
מלגזות EVERLIFT
מלגזות EVERLIFT
EVERLIFT ייצור ושיווק של מלגזות חשמליות, מלגזות בנזין ודיזל.
לדף מלגזה
מלגזון מפעיל הולך C PS 15-20
מלגזון מפעיל הולך C PS 15-20
מלגזון מפעיל הולך כבד דגם C PS 15-20, רב פעולתי. מתאים מעבודות ארוכות במיוחד, גם למעלה מ 24 שעות, במנה חזק ועמיד במיוחד.
לדף מלגזה
מלגזון חשמלי היגש עד 2 טון
מלגזון חשמלי היגש עד 2 טון

מלגזון חשמלי היגש עד 2 טון מבית פילר.
מלגזון ייחודי הכולל תורן מתכנס, שנע כלפי פנים וחוץ, בצורה שמונעת הפרעה למובילי המלגזון ומיועד ל...

לדף מלגזה
מלגזה דיזל דגם C60/70/80
מלגזה דיזל דגם C60/70/80
מלגזה דיזל דגם C60/70/80 מהירות כמו מיני משאיות, בעלות מסילות מגן השומרות על המפעיל, תוך שמירה על שדה ראייה מקסימלי, מתאימות לכל מטרה.
לדף מלגזה
מלגזה דגם C15/18/20S
מלגזה דגם C15/18/20S
מלגזה דיזל דגם C15/18/20S מלגזה בעלת מסנן אוויר דו מנועי שמסיר 98% מהלכלוך המצטבר, כוללת מעקה בטיחות מיוחד, המאפשר זווית פנורמית מושלמת.
לדף מלגזה
מלגזה חשמלית TMX 13/20x
מלגזה חשמלית TMX 13/20x
מלגזה חשמלית דגם TMX 13/20x מיני מלגזה ייחודית, איננה פולטת זיהום אוויר, עם הגה כוח הידרוסטאטי, מהירות גבוהה במיוחד וגם בלמים חזקים הולמים.
לדף מלגזה
מלגזה להשכרה דיזל עד 4 טון
מלגזה להשכרה דיזל עד 4 טון
מלגזה להשכרה דיזל עד 4 טון פילר. מלגזה באיכות גבוהה של המותג פילר, משנת 2007, מיועדת להרמה של משקל עד 4 טון ועד גובה 5000 מ״מ.
לדף מלגזה
מלגזה דיזל עד 10 טון פילר
מלגזה דיזל עד 10 טון פילר
מלגזה דיזל עד 10 טון מבית פילר. מלגזה המיועדת למשקלים כבדים של 5-10 טון, בעלת מנוע דיזל איכותי ביותר ומרכז כובד עוצמת ביותר.
לדף מלגזה
מלגזה דיזל עד 25 טון פילר
מלגזה דיזל עד 25 טון פילר
מלגזה דיזל עד 25 טון מבית פילר. משקל 12-25 טון, מנוע דיזל חזק מהרגיל, מרכז כובד 1250 מ״מ, מערכת הידראולית איכותית ומנגנון קירור מתקדם!
לדף מלגזה
מלגזה חשמלית עד 2 וחצי טון
מלגזה חשמלית עד 2 וחצי טון
מלגזה חשמלית עד 2 וחצי טון פילר. מלגזה חשמלית 1.6-2.5 טון, הנעה במרכז כובד 500 מ"מ, חזקה ועוצמתית וידידותית לסביבה!ֿ
לדף מלגזה
מלגזה חשמלית עד 3 וחצי טון
מלגזה חשמלית עד 3 וחצי טון
מלגזה חשמלית, מונעת בגז, עד 3 וחצי טון מבית פילר. מלגזה חשמלית בעלת מערכת האצה מתוחכמת, מיועדת למשקל של 1.5-3.5 טון.
לדף מלגזה

סוכנים

DANZIV – דנזיו פתרונות שינוע בע"מ
DANZIV – דנזיו פתרונות שינוע בע"מ
חברת דנזיו הוקמה ב1977, ומאז ועד היום מספקת מענה לצורך בכלי שינוע לעולם התעשייה והמסחר.
לדף סוכן

יצרנים

NEXEN
NEXEN
NEXEN מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של סוגי מלגזות וציוד הרמה כבד במחירים תחרותיים.
לדף יצרן
ATTACK
ATTACK
ATTACK מייצרת מלגזות,משאיות מחסנים ובמות הרמה ברמה בינלאומית איכותית.
לדף יצרן
JAC
JAC
חברת המלגזות JAC היא יצרנית מלגזות סינית.
לדף יצרן

צור קשר



כתובת: חרוד 12, נוף הגליל

טלפון: 074-769-1052

Info@Heavy-equipment.co.il