fbpx
בחר קטגוריה
במת הרמה
מנוף
במת מספריים
זרוע טלסקופית
מלגזה/מלגזות
ציוד כבד
ציוד הרמה
ציוד שינוע
עגלות משטחים/משא
טרקטור
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
בדרום
בצפון
במרכז
תל אביב
ירושלים
חיפה
באר שבע

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

כלי סלילה
כלי סלילה
כלי צמ״ה
כלי צמ״ה
כלי בניה
כלי בניה

עגלות משטחים חשמלית

עגלת משטחים חשמלית מחיר 

עולם הבנייה הוא עולם יקר וכלי עבודה מתומחרים בצורה גבוהה מפני שהם מבצעים פעולות נקודתיות מאוד, הם חזקים והם הכרחיים לעבודה. כל קבלן יודע שכדי לבצע עבודה בצורה טובה צריך כלים איכותיים, וצריך לשלם עליהם מחיר. כיום, המגוון הוא עצום והבחירה צריכה להיות ספציפית. אם בעבר הקבלנים היו בוחרים ציוד כבד סטנדרטי, כיום אפשר לשפר את העבודה ואת נושא הבטיחות אם בוחרים בכלים הנכונים.
בנוסף, חלק גדול מהכלים כיום הם חשמליים ויש גם שוק יד שנייה שמשנה את המחירים ולכן, חשוב מאוד לבצע סקר שוק ולראות מה מתאים ולאן.

אחד האלמנטים המעניינים ביותר כיום בכל אתר בנייה הוא עגלת המשטחים. עגלת משטחים היא עגלה גדולה שאיתה אפשר להזיז כמות גדולה של פריטים ממקום למקום. מדובר בעגלה שמגיעה בגדלים שונים, אם כי המשותף לה זה שהיא מסוגלת לשאת משקל רב, היא קשיחה והיא כזו שיכולה להקל מאוד על העבודה של המחסנאים. כיום יש גם עגלות משטחים חשמליות אשר יכולות לייצר חסכון גדול מאוד, והן מתופעלות בלחיצת כפתור וללא כל קושי. שאלת המחיר היא שאלה חשובה פה, ולאחר סקר שוק קצר, יש לראות מה מציעה חברת כאן לוגיסטיקה, שהיא החברה המובילה בישראל בתחום הציוד וכלי העבודה.

להחזיר את ההשקעה

בחברת כאן לוגיסטיקה מספקים אין ספור מכשירים וכלים מכל מיני סוגים, והמחירים הם הוגנים ושווים. כאשר מבררים לגבי עגלת משטחים חשמלית מחיר ועלויות, רואים כי בכאן לוגיסטיקה יש מגוון רחב של אפשרויות, וכי ניתן לחסוך אם רק בוחרים את העגלה הנכונה, לפי הצורך של המשתמש והיכולות הכלכליות שלו. שימוש נכון בעגלות יוצר חסכון גדול מאוד וההשקעה מחזירה את עצמה בצורה מהירה מאוד.

כלים

מלגזות EVERLIFT
מלגזות EVERLIFT
EVERLIFT ייצור ושיווק של מלגזות חשמליות, מלגזות בנזין ודיזל.
לדף מלגזה
עגלת איסוף חשמלית
עגלת איסוף חשמלית
עגלת איסוף חשמלית , כוללת מעלית ונוחה במיוחד לסידור מדפים גבוהים. מיועדת להגבהת המפעיל ולהרימו לגובה לסידור עצמים בגובה, בעיקר מדפים גבוהים.
לדף מלגזה
עגלה חשמלית 20 C PTP קלארק
עגלה חשמלית 20 C PTP קלארק
עגלה חשמלית מפעיל רוכב דגם 20 C PTP משקל 2.0 טון. כוללת יכולת קיפול - המלגזה מתקפלת וניתנת להזזה על פני שטחים ארוכים.
לדף מלגזה
עגלת משטחים דגם 16-20 C PT
עגלת משטחים דגם 16-20 C PT
עגלת משטחים חשמלית דגם 16-20 C PT, בעלת משוא נמוך, עמידה ביותר, מתאימה לשטחים צרים ולשימוש גם ביד אחת, יכולת אופקית קלה-בינונית.
לדף מלגזה
עגלת משטחים חשמלית עד 4 טון
עגלת משטחים חשמלית עד 4 טון
עגלת משטחים חשמלית עד 4 טון מבית פילר. מיועדת למשקלים בינוניים עד 4 טון, מרכז כובד 600, נוחה לשימוש ויעילה במיוחד באיזורים צרים.
לדף מלגזה

סוכנים

DANZIV – דנזיו פתרונות שינוע בע"מ
DANZIV – דנזיו פתרונות שינוע בע"מ
חברת דנזיו הוקמה ב1977, ומאז ועד היום מספקת מענה לצורך בכלי שינוע לעולם התעשייה והמסחר.
לדף סוכן

צור קשר



כתובת: חרוד 12, נוף הגליל

טלפון: 074-769-1052

Info@Heavy-equipment.co.il