fbpx
בחר קטגוריה
במת הרמה
מנוף
במת מספריים
זרוע טלסקופית
מלגזה/מלגזות
ציוד כבד
ציוד הרמה
ציוד שינוע
עגלות משטחים/משא
טרקטור
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
בדרום
בצפון
במרכז
תל אביב
ירושלים
חיפה
באר שבע

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

כלי סלילה
כלי סלילה
כלי צמ״ה
כלי צמ״ה
כלי בניה
כלי בניה

עגלות משטחים יד 2

עגלת משא מתקפלת

מחסנים נוטים להיות מאוד מבולגנים. לעיתים נראה שהסחורה שמגיעה פשוט מעמיסה על המחסן וגורמת לבלאגן גדול שיוצר אי סדר, דבר שפוגע גם באפקטיביות של המחסן ובהכנסות של החברה. כל מחסן צריך שיטת עבודה מסודרת כדי להיות יעיל ותומך במערך החנויות והשליחויות של החברה. הדרך לעשות זאת מתחילה קודם כל עם רכישת אלמנטים כלים מתקדמים וציוד הרמה אשר יעשו סדר בבלאגן. כיום מחסנים רבים משתמשים במלגזות ובבמת הרמה, אך בכל מחסן מתקדם יש גם עבודה עם עגלת משא מתקפלת שהופכת את החיים להרבה יותר קלים.

יש לא מעט סוגים של עגלות משא למחסנים וכדאי להבדיל ולעשות סדר. לא כל עגלה מתאימה לכל מחסן, גם מבחינת גודל המוצרים וגם מבחינת היכולת להגיע אליהם במהרה. למחסנים יש ציוד שונה ותוואי שטח שונה ולכן, חשוב לבחור עגלות נכונות וכאלו אשר מתקפלות, יהיו קלות הרבה יותר לתפעול. למעשה, הפתרון האידיאלי נמצא בדינמיות המתאפשרת בעזרת הקיפול של העגלה לאחר או לפני השימוש. עגלות משא מתקפלות מאפשרות להתאים את העגלה לאופי הסחורה ולשנע אותה בצורה יעילה יותר.

נוחות מקסימלית

בעזרת עגלת משא מתקפלת אפשר לקבל נוחות מקסימלית וליצור סדר מופתי בכל הקשור לשיטת אחסון. העגלות צריכות להיות נגישות, ניידות, יציבות, עמידות ובעיקר קלות לתפעול. בעזרת עגלות משא מתקפלות אפשר לנהל מחסן בצורה מושלמת ויעילה עבור בעל העסק ועובדי המחסן. השאלה הגדולה היא היכן אפשר לרכוש את העגלה בצורה הבטוחה ביותר. חברת כאן לוגיסטיקה היא החברה הטובה והגדולה ביותר בישראל בתחום הציוד וכלי העבודה והיא מספקת עגלות איכותיות אשר מסייעות לכל מחסן לעשות את עבודתו על הצד הטוב ביותר. הקיפול מאפשר דינמיות ונוחות, במה שבהרבה מקרים מאפשר עבודה אידיאלית.

כלים

עגלת איסוף חשמלית
עגלת איסוף חשמלית
עגלת איסוף חשמלית , כוללת מעלית ונוחה במיוחד לסידור מדפים גבוהים. מיועדת להגבהת המפעיל ולהרימו לגובה לסידור עצמים בגובה, בעיקר מדפים גבוהים.
לדף מלגזה
עגלת משטחים ידנית
עגלת משטחים ידנית
עגלת משטחים ידנית, מסוגלת לנוע על ציר של 180 מעלות ומושלמת לאזורים צרים.
לדף מלגזה
עגלה חשמלית 20 C PTP קלארק
עגלה חשמלית 20 C PTP קלארק
עגלה חשמלית מפעיל רוכב דגם 20 C PTP משקל 2.0 טון. כוללת יכולת קיפול - המלגזה מתקפלת וניתנת להזזה על פני שטחים ארוכים.
לדף מלגזה
עגלת משטחים דגם 16-20 C PT
עגלת משטחים דגם 16-20 C PT
עגלת משטחים חשמלית דגם 16-20 C PT, בעלת משוא נמוך, עמידה ביותר, מתאימה לשטחים צרים ולשימוש גם ביד אחת, יכולת אופקית קלה-בינונית.
לדף מלגזה

סוכנים

DANZIV – דנזיו פתרונות שינוע בע"מ
DANZIV – דנזיו פתרונות שינוע בע"מ
חברת דנזיו הוקמה ב1977, ומאז ועד היום מספקת מענה לצורך בכלי שינוע לעולם התעשייה והמסחר.
לדף סוכן

צור קשר



כתובת: חרוד 12, נוף הגליל

טלפון: 074-769-1052

Info@Heavy-equipment.co.il