fbpx
בחר קטגוריה
במת הרמה
מנוף
במת מספריים
זרוע טלסקופית
מלגזה/מלגזות
ציוד כבד
ציוד הרמה
ציוד שינוע
עגלות משטחים/משא
טרקטור
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
בדרום
בצפון
במרכז
תל אביב
ירושלים
חיפה
באר שבע

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

כלי סלילה
כלי סלילה
כלי צמ״ה
כלי צמ״ה
כלי בניה
כלי בניה

ציוד כבד למכירה

ציוד כבד חקלאי משומש למכירה

האהבה לירקות ופירות בישראל היא גדולה וכמעט בכל מקום בארץ ניתן למצוא תוצרים איכותיים הבאים לידי שימוש בכל ארוחה. פירות וירקות אפשר לאכול בארוחת בוקר עם גבינות וטוסטים, כתוספת בארוחת צהריים בשרית וכמובן עם ביצים בארוחת הערב. יש משהו בחקלאות המצוינת של ישראל שמחברת את בלוטות הטעם של כולם. כידוע, יש הרבה מאוד סוגים שונים של שיטות חקלאות באיכות שונה ומשתנה בהתאם לכמה אלמנטים. למשל, סוג התוצרים, מזג האוויר בהם הם גדלים, הלחות, שנת הבציר, אופן העשייה והאחסון ועוד. כמו מרבית המדינות המערביות, גם לישראל יש מקבץ גדול של אזורים חקלאיים, והחקלאים שם עובדים בשיטות מתקדמות ואיכותיות.

בכל שטח חקלאי יש כמה אלמנטים שחוזרים על עצמם, וזה נכון בעיקר לכלי העבודה. ציוד חקלאי הוא הסוד לאיכות של התוצר והוא הבסיס עליהם גדל התוצר. בעבר, הכלים הללו היו די בנאליים, אך כיום יש ציוד מתקדם ואיכותי שיכול לשדרג ולשכלל מאוד את העבודה. הכלים הללו צריכים להיות גם פונקציונאליים וכאלו שממקסמים את היעילות בשדה. יש כיום מגוון רחב של ציוד חקלאי, אותו אפשר להשיג בשלל איכויות. היתרון הגדול הוא שכל בעל עסק יכול לרכוש ציוד חקלאי בהתאמה אישית ולקבל פתרון אינדיבידואלי לפי הרצונות והצרכים שלו. בין כל אלמנט של ציוד חקלאי יש גם הבדל בגודל, ברוחב, ובחומר ואפילו ישנם אמצעים טכנולוגיים שמאפשרים שדרוג לפי צורך וביקוש.

יעיל וחסכוני

הכלים החקלאיים הם אלו שמשדרגים את העבודה ומאפשרים לחקלאי עבודה יעילה וחסכונית יותר. לכן, חשוב לקנות ציוד חקלאי לאחר תהליך מחשבתי ארוך. למעשה, חשוב אף להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבור העסק. כאשר חקלאי בוחר ציוד חקלאי הוא צריך להבין את אופי הסחורה שלו ולגרום לכך שללקוחות ולעובדים יהיה נוח עם הבחירה. חשוב גם להתאים את הציוד לשדה עצמו ולצרכים האינדיבידואלים שלו. שדה חקלאי שעבר חשיבה וכולל אל הציוד הנכון הוא שדה שיכול למקסם את הרווחים שלו ולהגיע למטרות שלו. ציוד נכון יתרום גם לפונקציונאליות ולנוחות העבודה.

כאשר מחפשים לקנות ציוד חקלאי בישראל, חשוב ללכת לחברות הטובות ביותר. חברת כאן לוגיסטיקה היא החברה המובילה בישראל בתחום הציוד וכלי העבודה. לחברה מגוון עצום של ציוד חקלאי מכל סוג והיא מעניקה שירות מגוון לכל סוג של לקוח. החברה מוכרת טרקטורים, שופלים, צינורות והרבה מאוד ציוד איכותי המתאים לכל סוג של שדה. מעבר למכירה של הציוד, החברה גם משכירה ציוד וגם מוכרת ציוד משומש. ציוד חקלאי משומש למכירה יכול לפנות להרבה מאוד אנשים, שכן הציוד הוא מחודש וזול יותר. בכאן לוגיסטיקה עוסקים רבות בשוק היד שנייה, וזאת בכדי לתת ללקוחות עוד אופציה, חסכונית יותר. בחברה מתחזקים את כל הציוד ושמים דגש על איכות, כך שאין מה לדאוג מפני קנייה של ציוד לא איכותי, או ישן. החברה נותנת אחריות וכל הציוד הנמכר הוא כזה שיכול להחזיק זמן רב אחרי הקנייה.

פתרונות מגוונים

בכאן לוגיסטיקה עובדים אנשי מקצוע איכותיים אשר מסוגלים להעניק פתרונות מגוונים לכל סוג של לקוח ולתת מענה ספציפי בנושאים כמו התאמה למחיר ולעבודה עצמה. למרות שמדובר בציוד שהוא יחסית קל לתפעול, יש את עניין הזהירות והבטיחות שהוא תמיד חשוב. הציוד יכול לגרום הרבה מאוד נזק אם לא מתפעלים אותו בצורה נכונה, ולכן בכאן לוגיסטיקה עושים את כל המאמצים כדי לבדוק את הנושא ולמכור ציוד רק לאנשים המתאימים לכך. כיום, שדה חקלאי לא יכול לעבוד ללא ציוד איכותי ויש חשיבות גדולה לנושא של יעילות וחסכון בזמן ואנרגיה, כאשר האידיאל יכול להגיע רק באמצעות כלי עבודה מתאימים.

השאלה הגדולה מבחינת עסקים רבים היא היכן לקנות את הציוד החקלאי שלהם. יש הרבה מאוד מקומות שמוכרים ציוד כיום, אך בחברת כאן לוגיסטיקה מציגים שירות מעולם אחר. כאן לוגיסטיקה היא החברה המובילה בישראל בכל הנושא של ציוד וכלי עבודה והיא מספקת פתרונות רבים לכל סוג של עסק, עם דגש על שדות חקלאיים. לחברה יש מגוון עצום של ציוד מכל מיני סוגים וגדלים, והיא עובדת עם היצרניות הטובות ביותר בעולם כדי להבטיח ללקוח שהוא מקבל את הטוב ביותר.

 

 

כלים

מלגזות JAC
מלגזות JAC
JAC היא יצרנית מלגזות סינית, המציעה מלגזות ממונעות דיזל/בנזין וממונעות חשמל.
לדף מלגזה
מלגזות SANY
מלגזות SANY
SANY מלגזות אמינות במיוחד ויעילות ביותר, עם יכולת הרמה של בין 10-46 טון.
לדף מלגזה
מלגזות EVERLIFT
מלגזות EVERLIFT
EVERLIFT ייצור ושיווק של מלגזות חשמליות, מלגזות בנזין ודיזל.
לדף מלגזה
עגלת איסוף חשמלית
עגלת איסוף חשמלית
עגלת איסוף חשמלית , כוללת מעלית ונוחה במיוחד לסידור מדפים גבוהים. מיועדת להגבהת המפעיל ולהרימו לגובה לסידור עצמים בגובה, בעיקר מדפים גבוהים.
לדף מלגזה
עגלת משטחים חשמלית עד 4 טון
עגלת משטחים חשמלית עד 4 טון
עגלת משטחים חשמלית עד 4 טון מבית פילר. מיועדת למשקלים בינוניים עד 4 טון, מרכז כובד 600, נוחה לשימוש ויעילה במיוחד באיזורים צרים.
לדף מלגזה
מלגזון מפעיל הולך עד 2 טון
מלגזון מפעיל הולך עד 2 טון
מלגזון מפעיל הולך כפול הרמה דגם 15 C PSI משמש לארגון וסידור בגובה נמוך במיוחד, מגובה רצפה וקצת מעלה.
לדף מלגזה
מלגזון חשמלי היגש עד 2 טון
מלגזון חשמלי היגש עד 2 טון

מלגזון חשמלי היגש עד 2 טון מבית פילר.
מלגזון ייחודי הכולל תורן מתכנס, שנע כלפי פנים וחוץ, בצורה שמונעת הפרעה למובילי המלגזון ומיועד ל...

לדף מלגזה
מלגזת CMP 40/45/50
מלגזת CMP 40/45/50
סדרה זו של מלגזות עומדת בפני כל מטלה, בעלת רדיאטור ייחודי הדואג לקירור מקסימלי של המנוע. מעניקה נוחות מירבית, המסנן מסיר 98% מהלכלוך המצטבר!
לדף מלגזה
מלגזה דגם C15/18/20S
מלגזה דגם C15/18/20S
מלגזה דיזל דגם C15/18/20S מלגזה בעלת מסנן אוויר דו מנועי שמסיר 98% מהלכלוך המצטבר, כוללת מעקה בטיחות מיוחד, המאפשר זווית פנורמית מושלמת.
לדף מלגזה
מלגזה מתכנסת דגם 14-20 CRT
מלגזה מתכנסת דגם 14-20 CRT
מלגזה מתכנסת למעברים צרים דגם 14-20 CRT מלגזה המיועדת לפעילות בכל התנאים מקלים עד קשים, בכל תנאי המרחב והשטח.
לדף מלגזה
מלגזה דיזל עד 10 טון פילר
מלגזה דיזל עד 10 טון פילר
מלגזה דיזל עד 10 טון מבית פילר. מלגזה המיועדת למשקלים כבדים של 5-10 טון, בעלת מנוע דיזל איכותי ביותר ומרכז כובד עוצמת ביותר.
לדף מלגזה
מנופי Lattice Boom Crawler להנפות מורכבות
מנופי Lattice Boom Crawler להנפות מורכבות
מנופי Lattice Boom Crawler – מנופים המיועדים לביצוע הנפות כבדות או מורכבות במיוחד, מצטיינים באמינות גבוהה ובפשטות הפעלה.
לדף מלגזה
מנופי All Terrain קומפקטיות וחדשניות
מנופי All Terrain קומפקטיות וחדשניות
מנופי All Terrain קומפקטיות במיוחד, מצויידים בטכנולוגיה והנדסה חדשנית.
לדף מלגזה
660SJ במת הרמה בעלת זרוע טלסקופית ישרה
660SJ במת הרמה בעלת זרוע טלסקופית ישרה
עלת זרוע טלסקופית ישרה מנוע דיזל.
לדף מלגזה
20AM במת הרמה אנכית נגררת וקומפקטית
20AM במת הרמה אנכית נגררת וקומפקטית
20AM במת הרמה אנכית נגררת, מתאימה לאדם אחד, קטנה וקומפקטית. במות ההרמה הללו מתחברות במתח עבודה של 220 וולט.
לדף מלגזה

יצרנים

NEXEN
NEXEN
NEXEN מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של סוגי מלגזות וציוד הרמה כבד במחירים תחרותיים.
לדף יצרן
ATTACK
ATTACK
ATTACK מייצרת מלגזות,משאיות מחסנים ובמות הרמה ברמה בינלאומית איכותית.
לדף יצרן
JAC
JAC
חברת המלגזות JAC היא יצרנית מלגזות סינית.
לדף יצרן

צור קשר



כתובת: חרוד 12, נוף הגליל

טלפון: 074-769-1052

Info@Heavy-equipment.co.il